סבונאות, קרמיקה, עיסת נייר
ילדות
את החינוך ליצירתיות קיבלתי בעיקר מאבא. הגישה שלו היתה, שביצירה יש משחק, גילוי והפתעה – מחד, ועבודה והשקעה – מאידך. ממנו למדתי את ההעזה שבהתנסות. את ההנאה במפגשים עם חמרים חדשים. את היצירה כהרפתקה. זה הקו המנחה שמלווה אותי מה"סדנאות" בבית ההורים ועד לסטודיו החדש שלי.
"בר סבון"
אל הסבונים הגעתי כשחיפשתי עוד רעיון להרפתקה שתהיה קצת אחרת: מועילה ושימושית, בריאה ומפנקת.
נכנסתי לתחום לא מוכר, התחלתי לחקור וללמוד, בעיקר דרך ספרות מקצועית ואינטרנט, לרקוח ולהתנסות.
על כל סבון, שמן וקרם קיבלתי משוב, שיפרתי, וכך הגעתי לסדרת המוצרים של "בר סבון", שיש בה הכל: יצירתיות, אסתטיקה, אפשרות להמשיך ולהתפתח.
קרמיקה ועיסת נייר
ביומיום אני מפעילה בעיקר את הראש, אך בשעות הפנאי אני חייבת לעבוד עם הידיים, וחייבת לשים בהן תעוזות ופנטזיות.
כשהגעתי לקרמיקה, הרגשתי ששם אני לומדת לנשום. לישת החומר היא פעולה שיש בה הרגעה. החומר מקשיב לך, ואתה מקשיב לו.
הרעיונות באים בדרך כלל מתוך הקשר ספציפי של מיקום וייעוד בבית, בגינה ובחצר. מעדיפה עבודות גדולות כשכל כולי מול המוצר. וגם – אוהבת לתת מתנות פרי יצירתי. כלי שימושי מעיסת נייר תמיד עדיף על עוגה!